Bilder och foton och kort och kamera och pix och .. .


Sitter vid pappas dator nu och fick för mig att kolla igenom mapparna med foton! Haha. det är så kul! Finns en hel del gamla bilder här. Sjukt kul att se hur man förändrats, men det är läskigt också ju! :P Kollade bilder på Emelies dator förut och tänkte låna den lite sen, och fixa en mapp med bilder att spara och ta med till min dator i nyköping. Roligare att han foton att se på ju, aight? :)

Nu ska jag ner och joina TV'n lite.


Ja, det där skrev jag för 2,5 timmar sen, men bloggen ville inte vara kompis med mig så det gick inte att ladda upp.
Har nyss sett på Little Miss Sunshie, igen, och den var lika bra nu! Var tvungen visa den för familjen, tihi. :)
Now I'm of to bed! Nighty.

Bjuder på två bilder på mig och Emelie när vi var påväg till Dir en grey-konserten förra året. :) We were happy people back then.

 

Kommentarer
Namn: Christina

Snygg blogg :)

2008-09-27 @ 14:45:01
Din blogg/Hemsida: http://pinapina.blogg.se/
Namn: j

fina outfitar :D

2008-09-27 @ 16:16:37
Din blogg/Hemsida: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test