21 Jump Street.


Har påbörjat min filmkväll nu. Började med två avsnitt av åttio/kanske tidigt nittio-tals serien 21 Jump Street! Med Mr Johnny Depp i huvudrollen. Han är läskigt snygg den mannen alltså! x) Men det vet väl alla redan.
Efter två avsnitt kan jag iallafall säga att jag gillar serien. Kanske inte toppklass som vänner ♥ men rätt cool ändå! Skön glidarserie till obotligt långa söndagar.

Såhär står det på baksidan:
Den unge rookiepolisen Tom Hanson (Johnny Depp) rekryteras till Jump Street - en specialenhet inom kåren som undercover utreder komplicerade ungdomsbrott i skolmiljö. Hanson smälter snabbt in i den tuffa vardagen och upptäcker snart att dagens elever är av den hårda sorten. Knarkaffärer, tonårsprostitution, våldtäkter och gängbråk förekommer överallt och det slipade teamet måste infiltrera sig bland både snobbar och ligister för att lösa fallen. Dödliga lektioner står på schemat när klockorna ringer in i en High School-värld helt utan regler!

Nu ska jag röra på mig lite. Sen blir det nästa film. Får se vad Hemköp (stammis aready) har att bjuda på för film idag.


     Hottie!

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test