WSET.


Åh, just nu längtar jag bara till onsdag eftermiddag. Eller efter elva skulle räcka. Då är den här skiten över, och man kan kanske slappna av igen? För då har provet varit.
Jag hatar ordet prov. Det låter så jäkla seriöst! Visst, det är seriöst men bara ordet skrämmer ju upp en ordentligt! Usch. Så nu är det bara att fortsätta råplugga. Plugga, plugga, plugga. Jag är inte så bra på det, om jag ska vara ärlig. Men jag S K A klara det! Gamla vanor är till för att brytas....
Och Mickman för den delen, our savior, kom på att vi ska ha/gå på (vad säger man?) tentapub!! Efter provet när skoldagen är slut ska alla ner till puben och dricka tills man inte står upp längre. Låter som världens bästa idé att avsluta ett prov på! Men inte fan ska jag dricka vin.... Får bli nått riktigt isf! x)

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test