Vem var det nu igen som hade hönan som värpte guldägg?!


Nu ska jag sova! Imorgon börjar vi inte förän efter tio. Tror man kan droppa in lite när man vill, men är nog smart att vara där rätt tidigt ändå. Blir en rätt annorlunda dag. Madde fixade så bara de utan tidigare erfarenhet inom bar får vara där, alltså inte de som redan "kan allt" och har jobbat med det. Skönt för oss andra, man känner sig rätt kass när de som kan liksom gör sitt busenkelt, fripourar osv när en själv inte ens vet vad som är huvudingrediensen i drinken.
Sen ska jag hem, hämta tvätt. Sen bort till Micka. Ska laga mat och se på Desperate Housewives! :D Tror Malin också skulle med. :) Kommer bli kul!

En sak som är mindre kul var det Hasse kläckte ur sig idag. WSET-provet (wine and spirit) kan komma att kosta 900 spänn!! Fatta! Niohundra svenska kronor. Alltså jag orkar inte ....... Kursen verkar gjord för rikemansbarn ärligt talat. Inte bara det, ska ju punga ut med 450 kronor för skjorta, slips och förkläde också. Yippi? Och betala Hasse för bargrejerna som vi inte betalat än... Noodles, noodles, noodles.
Nej, man vill inte direkt faila på det provet. Och med tanke på all kunskap jag lyckats mata in i skallen, och fått till att sanna där!, så kommer det här bli ett dyrt år............

Kommentarer
Namn: Memmie

du får helt enkelt ta och hitta en snart-död-rikeman och gifta dig med? :D

2008-10-14 @ 08:22:18
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/
Namn: mamma

vi finns här om du behöver hjälp vet du.

2008-10-14 @ 15:00:14

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test