Sovmorgon idag.


Det gick att somna igår! Hyffsat fort iallafall, somnade till och med med boken i handen. :P
Och idag hade vi sovmorgon! Så kunde sova länge.. trodde jag. Men hela morgonen har det låtit och känts som om de rivit huset! Det har sprungits upp och ner hela morgonen i trappan, och det har slagits i dörran så hela rummet skakade! Jag blir så förbannad - tack för visad hänsyn!
Men jag har demonstrativt legat kvar under täcket ändå. Har man sovmorgon så har man!

Idag efter skolan ska jag gå till Expert igen. Nu orkar jag inte vänta utan köper mig en kamera. Kosta vad den kosta vill, det skiter jag i. Vill ha en kamera nu!



Grattis mamma på namnsdagen!! ♥


Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test