Plugg, pizza och DH.


Förövrigt har kvällen varit kanon! :D Varit hos Micka sen fem. Fick låna tvättrummet och tvätta (TACK!) av vissa själ. I wanna move. Sen har vi faktiskt varit duktiga och pluggat vin! Har börjat med överstrykningspenna i min dyra bok, det tog emot i början med vad fasen, det är ju bara jag som kommer använda den. :) Sen började vi i boken med frågor och blev överlyckliga när vi klarade första kapitlet galant! Så imorrn tänkte vi gå till biblioteket efter skolan och plugga, när vi ändå har sånt flyt.
Vi köpte pizza till middag och lite tröst när man måste plugga, haha.
Sen kollade vi ett efterlängtat avsnitt av Desperate Housewives! Och jag kan knappt bärja mig till nästa avsnitt! Det är ju så jäkla bra! Hoppas verkligen manusförfattaren och skådisarna får grymt betalt för deras jobb. De räddar våran vecka.


Night.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test