Önskar mig en förbandslåda i julklapp. Och en klänning!


På vägen hem från biblan förut råkade jag slinka in på ett antal butiker. Gick in på Lindex och fann världens finaste klänning! Jag blev helt kär i den, verkligen. I want it! Så tänkte ta och prova den bara för att. :)
Och när jag ryckt av min min t-shirt och skulle prova upptäckte jag en stor röd fläck på min t-shirt och bara what?! Så upptäckte att min finger börjat blöda igen! Sen jag skar mig igår.. och inte lite den här gången heller! Hela såret var upprivet och den rann.. hade inget att torka med heller, så min palestinasjal blev förband. :/ Måste tvätta den nu och hoppas på att det går bort - blod är svårt!
Lyckades med nöd och näppe prova klänningen ändå, lite krångligare men lyckades utan blod. :) Och den passade! :D Den är så fiiin. :')
Men dyr. Ska leta budgetklänning på H&M istället vid nästa CSN.


Nu blir det psykiskt självmord i 1,5 timmar till sen ska jag till Micka och se på Desperate Housewives!

Kommentarer
Namn: mor

En närmare beskrivnng av klänningen gör det kanske lite lättare för tomten :-)

2008-10-28 @ 18:53:23

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test