Måndag.


God morgon!
Inatt var ingen rolig natt. Hade skitsvårt att somna. Låg och grubblade hela tiden - vilket de flesta vet inte är bra! Det var precis det jag och pappa pratade om igår, att man inte ska oroa sig för saker i onödan, speciellt inte saker som man inte ens vet kommer hända. Den dagen den sorgen, sa vi. Dumt att man inte lever som man lär.
Det som jag är mest rädd för är att göra fel. Att jag väljer fel, fattar fel beslut, ÄR fel... Vad jag än gör så kommer det där upp. Why? Blir galen.

Snart ska jag iallafall ringa, Kjell och Bertil. Ska bara äta upp frukosten först. Och eventuellt städa. Tror ni jag hinner äta, städa, diska, göra mig i ordning och ringa tre samtal innan elva??
Wish me luck!

Kommentarer
Namn: Anonym

:-) jag vet att du inte hinner!!!

2008-10-27 @ 11:57:07

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test