Ladies Night, Örebro.

Shit, här händer det grejer!


Jag fick reda på för ca en timma sen att jag ska med till Örebro imorrn och jobba på Ladies Night! Yelp.
Egentligen var det inte meningen att jag skulle med, bara 14 pers. från klassen skulle åka. Men idag behövde Hans 16 pers. så Mattias frågar om någon mer vill med och Michaela tjuter "Jennie vill med!"So... I'm in.
Det kommer bli sjukt kul tror jag. Men ändå! 2500 fulla kvinnliga bönder, som Hans säger. x) Kommer bli galet. :P Och jag har gått runt och peppad en svinnervös Michaela hela tiden och sagt att allt kommer gå skitbra, inget att vara nervös för osv. Men nu när det gäller mig! Gissa vem som är nervös! HAHA.

Men det kommer bli grymt kul! Och det kommer bli Stormare♥.


Så jag sover hos Micka inatt, så vi går tillsammans till tågstationen imorgon. Så ska vi träna lite på drinkarna ikväll och barteknik. Shit, det här kommer bli ballt! :D


Vi hörs! :)

Kommentarer
Namn: My

Men shit vad kul! Hoppas du får det minst lika roligt som det låter!

Kram

2008-10-17 @ 19:32:44
Namn: Malin

Glöm inte mig på vägen till tåget bara, hittar ju inte.., ^^

2008-10-17 @ 23:42:55
Din blogg/Hemsida: http://1andonly.bloggagratis.se
Namn: Memmie

hoppas det blir nice!:D

2008-10-18 @ 18:29:31
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test