Kaffe hade inte varit helt fel.

Har just varit ute på stan en sväng. Äckelväder idag! Men kände jag var tvungen ut en sväng ändå för lite luft. :)
Och de har öppnat en ny affär! :D Men cd-skivor! Och filmer, böcker etc.c Inga höjdare till skivor kanske, men blev glad ändå. :) Musik. ♥
Nyss kommit in tillbaka och tänkte renskriva lite viner/druvor nu. Men tänkte först göra en stooor fet kopp kaffe! Innan jag kom på att imorse när jag hällt upp diskvatten och diskade upptäckte jag att kontakten till bryggaren legat i vattnet hela tiden. Och nu blev jag rädd och vågar inte använda den. :P

Får klara mig utan, snyft? ;)

Kommentarer
Namn: H*

- mmm kaffe<3

2008-10-05 @ 17:51:23
Din blogg/Hemsida: http://merei.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test