Idol-Johan. What's the deal?

Jag invigde min tillgång till TV4 med att kolla på Idol! Men jag blev bara besviken. JohanP är fortfarande kvar?! Enda anledningen är alla 12-14 åriga småtjejer som kärat ner sig i honom, skriver hans namn i händerna och på skolböckerna, googlar sönder hans namn och har tidningsurklipp på väggarna på honom.
För inte fan är det för att han sjunger bra som han är kvar! Verkligen inte. :P Och så har man redan tröttnat på hans "tuffa personlighet, egna stil osv.." Jag har bara sett tre avsnitt av idol i år och redan tröttnat stenhårt.
Nej, han kan åka hem. Växa till sig och bli några år äldre och jobba mer på rösten - då kan har nog bli grym! Men nej, inte än.


Kommentarer
Namn: anneli

Jag tycker att Johan har vart bra, men som du sa så har man redan tröttnat på hans tuffhet osv.

2008-10-10 @ 23:29:11
Din blogg/Hemsida: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test