Halloweenfirande.


Jag verkar vara den enda som inte ska fira/festa på halloween?

Däremot ska jag ju till Stockholm idag! :D Liftar med Marie och hennes kille och åker härifrån runt tre nån gång.
Och sen ska jag på konsert! Blev en liten impulsgrej - som vanligt. Köpte biljett igår så är väl bara att åka. :) Har inte bokat resan hem än, dock. Tänkte göra det på plats imorrn för vet inte riktigt när jag vill åka. Skönt att åka på morgonen så man kommer hem i tid. Men vad ska jag hit och göra när man kan vara i Stockholm? :) Så blir nog att jag stannar kvar över dan kanske och kollar affärer osv. Egentligen har jag inte alls råd med det här nu. :/ Verkligen inte. Men.. jag har så jag klarar mig, mer behöver man inte.

Kommentarer
Namn: Desirée

jaa jag hade gärna åkt om någon av mina vänner hade ryckt upp sig och följt med , men men fick ta och lyssna på de hemma istället:) var konserten bra ? AVUNDSJUK! :P

2008-11-01 @ 14:14:21
Din blogg/Hemsida: http://desireej.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test