Gårdagens utgång! Movie..


Filmade lite igår hemma hos grabbarna! De råkade visst bli filmade på snedden, sorry 'bout that.

This is Tom in action I!

HAHA, nog bara jag som tycker det är så roligt, men sitter och skrattar högt för mig själv när jag tittar på det!
Först Thomas ger mig värsta mördarblicken i början.
Haha, och sen när han pratar då! Haha, så jäkla full. Och Andreas försöker bjuda på Sambuca.
HAHA, och så jäkla fult när Andreas hoppar upp bakom Tom och dansar! Haha, men omg..
"Tom, du få gö ditt rock'n'rollmuuves"

Kommentarer
Namn: Memmie

"Tom, TOM? det blir juutuuube i morrn!" HAHA!

vem är han som pratar härligt`?:o

2008-10-31 @ 13:00:41
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test