Gårdagens utgång! Bilder osv.


Igår var vi som sagt ute med klassen! De flesta var med också, så det var roligt som fan! :D Tyckte jag då. And you know what? Jag har ju en kamera! Så jag har förevigat små små delar av denna kväll. Var inte så aktiv med kameran som man hoppats kanske - men när man väl festar glömmer man att man har den, man har kul ju!

Tänkte bjuda på lite pix und einen exlusive movie. Oder zwei. Blit iofs i nästa inlägg....


Började dagen på Birgers direkt efter skolan där vi satt ett tag, när några käkade osv. Sen när de drog vidare till Robin gick jag och Marie till Coffeehouse och drack kaffe. Hon hade innan på Birgers druckit en cider och en Long Island (!!). Så hon var lite fnittrig. Och när det gäller Marie så fnittrar hon inte - hon gapskrattar!
Vi kom på den smarta idén att vi kunde gå till OT och sitta. Köpte och två drinkar var där och satt och pratade brittiska idol-snubbar, gamla livet osv. x) Sen gick hon till tåget och jag fortsatte till systemet (låter som det var en bra dag va?) Malin, Tom och Thomas åkte hem till Tom och försökte tigga med mig, men skulle kolla på lägenhet sju, så fick sitta hemma i min ensamhet, haha.
Till ingen nytta. Han var inte hemma. Så ringde taxi ( fjärde gången i mitt liv jag åker taxi?! Haha, bor i stad nu ju ;] )

Sen fortsatte jag kvällen hos dessa killar! Som ser lagom ofarliga ut. x)


Malin och Thomas vad som sagt också där. Och de var sådär "lagom" fulla när jag kom. Malin jämförde de med dagisnivå. Och jag höll med.


Tom lekte rockstjärna med guitar hero! Verkligen med inlevelse!



Andreas sabrerade min Asti-flaska! Och, personligen, tyckte jag det var bättre än Rosborn.



Var hos killarna rätt länge tror jag. Kändes som en mindre evighet iallafall. Sen ringde vi på taxi (numero 5), eftersom vi var sex personer blev det än taxibuss. Men det var bara jag, Andreas och Thomas som gick ner till den. De andra dröjde eftersom Tom sminkade sig. Så bara vi tre tog taxin till Birgers. Men givetvis skickade vi tillbaka taxin till de andra så de också kom ner.

And there, we met this man! Aldrig sett förut.. men har för mig att han heter Micke?


Haha, gillar de här bilderna! xD Skicklig fotograf, verkligen. Och en väldig pigg Malin. xP
 

Random pictures. (click it to supersize it!)

    

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test