Desperate Housewives och stuga.


Nu har jag just sett det allra första Desperate Housewives-avsnittet! Tror inte jag sett det innan, känner igen lite av det men inte allt. Vet att de andra kollade på det och snackade om det i skolan hela tiden, men inte jag. x) Antingen hade vi inte femma då eller så var det någon annan serie jag kollade på. Troligen det sista. :)
- Men det var bra! Men gillar det bättre nu. Blev lite chockad över sista avsnittet (som jag såg idag) att det gått fem år! Bara sådär. Och enligt reklamen inför tisdagens avsnitt kommer det fortsätta så? Jaja, det blir väl en omställning, men grymt roligt. Desperate Housewives kan nog inte bli dåligt. ;) Hur länge det än går kommer det inte spåra ur som andra serier, eller vad tror ni? :)
Blev dock väldigt besviken på Susan. Var är Mike? ;(


För övrigt så fick jag ett bra samtal idag! En som ringde angående ett rum/stuga jag är intresserad av att hyra! Ska fixa referenser imorgon och sedan ringa tillbaka, så skulle jag kanske komma dit och kolla på den. :) Hoppas detta går vägen bara, för jag vill verkligen! Men ska inte ha för höga förhoppningar bara, det verkade vara en hel del som mejlat angående annonsen... Sen låg det ca 4 km från stan och det är ju också en nackdel. Tänk att cykla därifrån på morgonen när det är kolsvart ute som det kommer vara nu under vintern. Och sedan hem då, oj oj oj. Men, men! Vi får väl se, vi får väl se. :)


Nu blir det mera vin! Fast pluggning - inte provning, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test