Coffehouse och blodigt finger.


Nu har jag pluggat stenhårt i några timmar! Bara nötat in druvor i skallen!! Men minns jag någonting när jag gör frågorna sen? NEJ! Jag hatar det här jävla helvetet. Inte just vinet i sig - utan att jag är så jäkla dum i huvudet och inte lyckas trycka in nånting i huvudet av allting man ska kunna. Jag måste ha allvarliga fel. Kanske borde söka läkare? ADHD, koncentrationssvårigheter, sjuk i huvudet eller klappkass på allt. Säkert nån diagnos. HATA.

Anyway.. innan jag började gick jag till coffeehouse och köpte deras lovely caffe latte och en stooor kaka! Gôtt, och bra pluggtugg.

 

Ser ni för den delen mitt finger? Jag skar mig när jag lagade mat förut så började blöda apmycket. Så jag tvinnade ett papper runt fingret och det slutade blöda - tänkte inte mer på det.
Men sen när jag kom fram till coffeehouse och skulle betala sträckte jag fram handen, och vad ser jag? Blod! Hade börjat blöda igen och var massa blod. Pinsamt, vad ska de tro egentligen, haha. Så när jag kom hem var det bara att fixa nytt papper runt fingret. Jaja, men kakan var god. (Haha, till och med blod på påsen... mysigast.)



Nu ska jag återgå till självhat. Hejdå.

Kommentarer
Namn: Memmie

haha naaw! läskigt finger:(

men gott med kaka och caffe:D

2008-10-28 @ 00:41:19
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test