Valvaka?

Tillbaka från Micka och DH. Det var kul! :)




Nu till politik. Kollar ni på valvakan? Eller någon av de, slå på vilken kanal som helst så finns det där. :P Jag hade helst sett Filips och Fredriks valvaka om jag haft femman, men den lyxen har man ju inte här! Så TV4 får duga inatt.
Vem vill ni ska vinna? Varför jag vill som jag vill tänker jag inte gå in på något vidare, men skulle jag få som jag ville så skulle Obama vinna. Jag tror helt klart han skulle vara bäst lämpad för den rollen.
Jag ska inte påstå att jag är jätteinsatt i politik och pratar ganska ogärna om det. Däremot vet jag vad jag gillar och inte gillar. Och på något vis känns USA's politik mer intressant än Sverige. Även om Sveriges val är det som påverkar en mest.
Kan vara för att första året jag fick rösta här så vann moderaterna ("¤"#%), så jag tappade förhoppningarna om sveriges styre.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test