Utmanad.

Yey! Jag blev utmanad av Emelie och måste därför anta utmaningen!

Här nedan hittar ni reglerna som är följande:

×Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
× Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
× Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
× Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Here we go:

♫ När jag bodde hemma kollade jag alltid i garderoben och under sängen innan jag kunde sova ( Men det sista klarade jag faktiskt av att sluta med det! x] ) Ryckte dock alltid ut sladden till datorn/TV'n.
♫ Jag gråter nästan alltid när jag ser någon annan gråta.
♫ Jag är totalt livrädd för att folk inte ska tycka om mig. De behöver inte gilla mig, bara inte ... ogilla mig.
♫ Jag får ibland världens ångest/ågren över livet. Vart fan jag hör hemma, vad jag ska göra, etc etc och kan stanna inne under täcket i flera dagar. (oftast på helgerna faktiskt..)
♫ Jag drömmer om att lära mig spela gitarr bra!
♫ Jag har inte varit utomlands, mer än Norge.
♫ Jag hatar mitt id-kort och skäms när jag måste visa det på ex. krogen, bolaget.


Yes, Jennie goes superhemlig, ellerhur?
Jag utmanar:
My!
Micka!
Linnea!
Öhm.. och den som känner sig utmanad. :)

Kommentarer
Namn: linda

nummer 1-4 gäller också för mej :) take care!!<3

2008-11-04 @ 22:28:44
Din blogg/Hemsida: http://lindalouisew.blogg.se/
Namn: Mamma

Du gkömde ta med din spindel/småkryp-skräck!!

2008-11-05 @ 13:51:47
Namn: mamma

;-) ja jag vet - stavfel! Glömde ska det va...

2008-11-05 @ 13:53:08

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test