Trevligt besök.


Lade mig i sängen och läste ett tag förut och somnade så klart (medvetet, faktiskt). Men så vaknar jag av att någon står och pratar precis utanför, och jag hör en beskrivning av mitt rum! Sen börjar det knacka på dörren. Så lagomt nyvaken och förvirrad kliver jag ur sängen, klättrar ner för stegen och öppnar.
Så står min hyresvärds fru där, en pappa och hans son som skulle kolla på rummet! Och här inne ser det förjävligt ut, luktar sopor, saker överallt och lådor/kartonger så det gick knappt att öppna dörren! Mycket kul.
Men jag lät de sticka in huvudet och kolla, och vet inte om de gillade det men.. knackar man på oväntat så får det se ut som det gjorde, faktiskt.
Hon berättade att Bertil tydligen hade försökt få tag på mig, men han hade varken ringt, skickat sms eller skickat mail om nått besök så..
Och en grej till. Hade ju släckt alla lampor så var kolmörkt här inne, ändå knackade de på...?

Kommentarer
Namn: mamma

När du får oväntat besök. . . . :-) Du satte väl på kaffehurran???

2008-11-20 @ 20:39:05

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test