Simple Plan.


Ja, jag var ju som sagt i stockholm i fredags på konsert. På Simple Plan närmare bestämt! :) Och de var lika bra denna gången såklart. Om inte bättre, kanske. Sist jag såg de mådde ju inte David så bra, och det märktes på scenen, det var inte samma energi. Men i fredags! Haha, man kunde undra vad han gick på. Nej då, men har var väldigt sprallig och alla skrattade och verkade ha askul på scen!

Försökte fota litegrann, men har inte rikigt lärt mig min kamera än, vilken inställning man ska ha vid olika tillfällen osv. Men något kort blev väl ganska okej iallafall. Blev några filmer också, men orkar inte ladda upp de nu.

  


Mr. Sexy.


Blev en superbild på Jeff. :P


Kommentarer
Namn: Memmie

hoho kul med consert!:(((

MEN DEN 22?!??!?!

2008-11-03 @ 17:25:58
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test