Rubriker är så onödigt. Kommer ändå aldrig på nått som passar mina svammelinlägg.


Haha, jag insgåg imorse när vi just skulle börja skolan vid nio att det var ca 7 timmar sen jag fick den smarta idén att försöka sova. Så blev inte mycket sömn inatt. Är desto tröttare nu dock, så inatt ska jag lägga mig tidigare! :D
Imorse var nog första gången det var bra att höra folk springa i trappan på morgonen. För vaknade till då och tänkte kolla vad klockan var, om det var någon idé att somna om. HELL NO! Halv åtta var den! Tack oh du klampande människa. Hann upp och göra mig i ordning, men väldigt sunkig i håret så hade mössan på mig hela dagen. För den som nu är intresserad. x)

Ska packa resten idag! Yes, det går oerhärt långsamt. Men måste göra om lite i min ordning på lådor och väskor. Blandar allt möjligt i lådorna, men kom på inatt den smarta idén att jag såklart lägger de saker jag inte kommer behöva på ett tag i en enskild låda, och de jag kommer behöva i en annan. Kunde tro att jag redan tänkte på det från början - but i'm not that smart.
Och snälla Tomas i klassen kunde hjälpa mig köra mina grejer till killarna istället! Så jag och Micka slipper springa fram och tillbaka flera km i regnet och konka lådor. Det hade varit en syn dock...

Kommentarer
Namn: Micka

haha....ja verkligen snällt av tomas :)

2008-11-18 @ 16:35:08

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test