Pannkakor och glass!


Det är inte alla som får lyxa till det med pannkakor, sylt och vaniljglass en lördag va? :D Mihii, god middag/lördagsmys idag. Blev lite sent dock, men äter man frukost halv ett på dagen så kan middagen bli sen.
Men det är nog bara jag som använder två knivar, en kastrull, en stekpanna, två tallrikar, en skål, två skedar, två stekspadar och en visp för att laga till denna måltid va? Hm.


Förövrigt idag har jag försökt packa ner alla mina kläder i den stora resväskan. Och jag har ingen aning hur, men var fan kom alla kläder ifrån? De får inte plats! Jag som anser att jag aldrig har kläder, men av någon knepig anledning finns där för mycket. Blir inte klok på det. Så jag får försöka använda min högra hjärnhalva och klura ut något kreativt sätt att få plats med dem ändå..

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test