Mycket pladder från en internetabstinensdrabbad tjugoåring.


Hej!
Äntligen har jag fått igång internet igen! Fick en sladd på posten, tihi. :) Fast den är för kort så den når inte in till mitt rum, men kan sitta i vardagsrummet och surfa! :)

Jaa, vad har hänt sen sist då...? Hm.
Jag har blekt mitt hår så jag blev kycklinggul mitt på huvudet. Och sedan har jag (Micka) färgat det igen så nu är jag redhead/brun. Beror på vilket ljus man ser det i. ;) Först hade jag världens ångest över det, men nu är jag helnöjd!
Och flytten har gått prima! Fick hit mina sista grejer i lördags och har idag bott här en vecka nu!
Firade ju Micka i lördags så dagen efter fick jag - bakfull som ett as - släpa mig ner till stan och det gamla rummet och städa. Det var inte det roligaste jag varit med om kan jag säga, men nu är det klart iallafall!
Sen har jag försökt få ordning på mitt nya rum, festat, spenderat för mycket pengar osv.
Och läst - alldeles för mycket! Bara läser och läser. Inget fel med att läsa, det är jättekul! Men inte när det blir en besatthet, haha. :) Men jag älskar den bokserien.

Livet rullar på och jag mår bra! Jag vet inte riktigt, men man kanske kan säga att jag är lycklig. Det beror självklart på vad ordet egentligen innebär och betyder. Lycklig kan betyda olika saker för olika personer. Men det jag försöker komma fram till - jag når bra. Och det jobbiga som alltid ligger och gnager i bakhuvudet och bröstet. - Det försöker man ignorera så gott det går. Ibland går det - ibland ej. Men jag överlever allting.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test