Lördag.


Emelies kille var här igår och sov över till inatt! En mycket pratglad snubbe måste jag säga! Tror han sa två meningar när vi andra var i närheten. :)

VI har varit i Torsby och lämnat han nu iallafall så passade på att springa in på biblioteket och lånade Breakfast at Tiffanys - igen! Tredje gången jag lånar den boken nu på 1 månad, tänker jag. Ändå av någon knepig anledning blir den andra utläst. Ger det en sista gång. Och ska inte glömma den på nått sketet tåg!

Idag kommer Richard och Theréz och hälsar på också. Skoj, skoj! Hyrde film förut som jag tänkte tvinga dem att se på. En film som jag tjatat om ganska intensivt det sista, haha. Men jag vill ju se den!


Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test