Konsten att fika.


Idag har jag fikat x 2.
Först med en stor del av klassen direkt efter skolan på CoffeeHouse. Kul som fan! :D Micke hade sönder en stol och jag fick magknip. x)
Sen gick vi runt på stan ett tag. Sen kom jag, Karin och Marcus på att ingen av oss fikat på "princess" innan.. Så vi hamnade där ett bra taf. :)

Dyrt säger ni. Men vad gör man inte för vänskapen, mohahah. x) Nej, men det är alltid kul med fika! Det hör man ju bara på ordet. Och är det svinbra folk man fikar med är det ännu roligare! :D



Btw, jag räknade min "myntburk" igår. Och jag har 502,50 spänn i mynt!
Är jag rik, eller vad? :)

Kommentarer
Namn: mamma

Du är i alla fall rikare än du var innan du räknade myntburkens innehåll :-)



Mysigt med fika....

2008-11-11 @ 18:52:08
Namn: Memmie

men fika är bland det mysigaste man kan göra!:D

haha Byggarn är min nya kompis;D

haha!

2008-11-11 @ 19:30:54
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/
Namn: Ritzchard

Kaffe-junkie! ;p

2008-11-12 @ 21:33:23

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test