Jag saknar det.

Ibland undrar jag vad i helvete jag gör här borta!? Ibland slår det mig att jag måste vara dum i huvudet - på riktigt! Jag ångrar inte att jag flyttade hit för ett år. Jag ångrar bara att jag inte tog hand om det där hemma bättre. Dom.. där hemma.
Jag saknar det som fan! Kollat på massa gamla kort och blir så jäkla ledsen. Jag vill bara hem och umgås med alla. Men några har jag inte pratat med på evigheter. Någon verkar mer eller mindre vilja slippa prata med en när man försöker. Någon säger man hej till på msn då och då. Och några andra.. minns de mig ens? Någon ringer då och då och jag blir skitglad! Men det är fortfarande inte alls som förut.

När jag åker hem till jul vill jag umgås och festa med er alla! Fattar ni? Fattar jag? Mycket hänger ju på mig. Jag har blivit tråkig. Jag vill inte vara tråkig. Jag vill vara som innan. Jag vill att allt ska vara som innan.
Jag blir less att tänka på att det inte kommer vara så längre. Varför? Vad hände egentligen? Jag fattar inte....

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test