Jag är inte menad att ha en kamera.


Hur länge sen var det jag köpte min kamera? Två veckor!? Om ens det?
Och gissa vem som lyckas ha sönder den då!? "%&¤#&%/&"%

Såhär ligger det till:
Min dator vill inte funka med trådlöst internet istället, så jag måste använda kabeln. Och för att kunna göra det måste jag flytta datorn till byrån för kabeln är jättekort! Den räcker inte ens till att ha datorn PÅ byrån utan jag måste dra ut en låda och ha datorn i lånad för att kunna använda internet. Och min byrå är inte den allra stadigaste eftersom den redan lutar framåt - och såkar man lägga liiiite vikt på byrålådan så välter den.
Vilket hände förut! Men jag hann ta emot byrån såklart, men alla biljoner saker jag har tryckt på den rasade såklart i golvet. Och därav gick kamerajäveln sönder. Häll vete.

Lite hopp har jag. Det står att kortet är låst .Kanske går att fixa? Men förbannad är jag ändå.

Kommentarer
Namn: Memmie

du är duktig du:o

2008-11-04 @ 08:16:01
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test