Hemma i Torsby.


Hallå!
Blev att jag köpte tågbiljett inatt och åkte hem en sväng över helgen. Hemlängtan och orkar inte en pengalös helg i Nyköping! Finns för mycket affärer och krogar. (: Så tog tåget hit istället och hälsar på!
Sov nästan hela resan och somnade med min engelskabok i handen på tåget. Sen vaknade jag när vi var framme i karlstad och gick av. Och upptäckte på stationen att jag inte hade boken med mig! Måste ha tappat den på tåget när jag somnade och att den ramlat ner bredvid sätet på golvet! Bajs?
Fick ett nummer till hittegodsavdelningen i Stockholm som de sa jag skulle ringa på måndag och se om den blivit upphittat! Hoppas det. Annars blir det jobbiga böter från biblioteket i Nyköping - och det orkar jag inte nu!


Och så är jag lite deppig. Lars åkte ur Idol! Why, God, Why?!?

Kommentarer
Namn: Linda

Jag är också född lite sent^^ Men grymt som fan hade det vart att se honom=D

2008-11-08 @ 07:14:09
Din blogg/Hemsida: http://tornrosas.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test