HAHAHAHA!


Haha.
Nu är det synd för er att jag inte har min kamera fixad!
Och tur för mig.

För jag är verkligen ett riktigt skrattobjekt just nu! xD Jag försökte bleka mitt hår! x) Visst det ser rätt okej ut på själva håret som "hänger", men mitt på huvudet - Jennie kyckling! HAHAH! Nej, det är bättre för er om ni blundar.
Och för mig att ha mössa.

Imorrn ska det dock åtgärdas. Hur, det återstår att se.

Och Micka, inget illa mot dig. Tack för att du ville hjälpa mig! Ibland blir det fel bara, och det blir alltid mest fel i ens egna ögon. Människan är självkritisk. Och tack för att du vill hjälpa mig fixat med! Att ha en fläck och ett strävk i nacken känns liiite .. fel. x)


Nej, nu ska jag gå och kära ner mig i boken igen! ♥

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test