Ett hektiskt dygn.


Hej bloggen! Det var inte igår! Eller var det...? Igår morse, var det.

Har just haft ett rätt fullsatt dygn! Igår gick jag till skolan innan nio som vanligt. Efter det följde jag med Malin hem och var social. För klockan 19.00 skulle vi vara hos Niklas och lyssna på en affärsidé! Och jag provade ett sånt där läppglans som gör läpparna större/plutigare! x) Haha, de blev helt röda och det pirrade i dem! Och jaa, de blev plutigare. :P
Vet inte säkert hur länge vi var där, men nio kanske?
Efter det gick vi ner till Rockbaren för att äta och ev. ta en öl. Det slutade vid ett och efter ett flertal drinkar, och en och annan shot. Gick till Jessica och Elias och satt ett tag, sen gick jag ner och mötte de andra killarna och Cris på Birgers. Följde med dem hem och sov på soffan. Måste ju lära mig, nu när jag kommer bo där snart. x)

Sov några timmar innan deras granne vaknade och spelade skitweird musik på megavolym! Så gick runt lite i vardagsrummet, lärde mig drinkarna i Tom's nya bok utantill tror jag och tog en dusch. Sen vaknade killarna, vi käkade mat och kollade på TV.
Så kom jag på att jag var tvungen springa hem och byta om! Hade ett case på skolan idag klockan två. Kom hem hit ungefär fem över halv två, så hann bara byta till skjorta, borsta tänderna och springa till skolan.
Serverade drinkarna till röstningen osv. provade viner och senare serverade vinnardrinken innan middagen.
FIck sluta vid åtta tror jag, ungefär. Det var kul. :)
Så nu ska jag städa, duscha och sen packa. Imorrn morgon drar jag nog hem till Torsby ändå. :/ Hade sjuk hemlängtan igår och idag. Och så orkar jag inte tre (jag tar fyra) lediga dagar här just nu. :P
MEN! Tänker den här gången i n t e gå ut i helgen. Nu vill jag bara vara hemma. :)
Men aah, får se hur det blir med hemresa. :)  Måste laga hålet i plånboken.

Kommentarer
Namn: Mikaela

Har du varit ute nån gång när du varit hemma? :P Har då inte sett dig sen i sommras tror ja.. xD

2008-11-07 @ 22:41:19
Namn: Jennie

svar till Muck:

Ja, har varit ute alla gånger jag varit hemma. :P

2008-11-07 @ 23:18:08
Din blogg/Hemsida: http://kakuseiheroism.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test