En ny madrass till mitt nya rum!


Varit och köpt en madrass idag! Huah. det var tungt att få hem den vill jag lova. Köpte två kuddar också, så min påse gick sönder när jag skulle bära hem det. Så fick bära på amerikanarnas vis. :) Och det var inte lite besvärligt, eftersom det blev en konstig form på påsen så man fick inget bra grepp! Men tillslut orkade vi manövrera den. Lånades lite av Mickas påse för kuddarna.
Det blev en uppblåsbar madrass. Inte en vanligt luftmadrass utan en tjockare variant som är bra som extra sängar! Så den ska jag väl kunna sova på ett tag. Var lite svårt att välja, jag har ingen koll på hur brett rummet är. Och här hjälper inte ögonmått när madrassen ligger i kartong! Men tog den smalare av dem, så den inte blir för bred! Annars skulle inte den breda vara så dum! :)

Vi gjorde stan idag! Eller utkanten av stan, ska man kanske säga. Gick till Ö&B, Rusta, Willys, och den delen. Det var kul! Så nu har jag mera konserver också!



Micka hade gett mig en film och två desperate housewives avsnitt på mitt USB-minne! Tack, tack, tack! Kollade DH-avsnitten förut, och somnade på soffan, såklart. Och vaknade med en huvudvärk som heter... smärta! Hela framsidan av huvudet värkte, pannan! Nu gör det inte lika ont längre, efter några glas mjölk. :)

Kommentarer
Namn: mor

Huvudvärk kommer som ett brev på posten om man dricker för lite, you know!!

2008-11-13 @ 22:17:06

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test