Drömtydande.

Micka kommenterade och kopierade en text på en sajt hon fann om drömtydande. Hon kollade upp min dröm om kriget och fann det här resultatet:

Conflicts within yourself. Conflict can occur between your personal drives and the social, political or economic regime you live in. The war might also represent a battle going on between your own gender identity and the opposite gender; between yourself and another person, or your conscious attitudes and your unconscious biological processes and intelligence. Look to the dream for a definition of what the conflict involves.

Ibland är det riktigt knepigt att tyda sina drömmar, och få reda på vad det kan betyda.
Och detta kan mycket väl stämma. Jag känner mig allmänt förvirrad nu och det känns som mina olika sidor drar mig åt alla håll. För att inte vara alltför personlig just nu, lämnar jag det. Men ja, det stämmer! Kusligt!

Men. Jag är fortfarande happy cow. :)

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test