Coffeetalk.


Weii, har packat klart nu!! :D




Nej, det har jag  verkligen inte. Tänkte bara se hur skönt det lät att skriva det.
Jag har packat ner mina kläder iallafall. Som tog upp båda resväskorna och den stora kartongen! Hm.. vart fan ska jag göra av allt annat då? Det har visat sig (igen) att jag har mer saker än plats.. Skumt som fan, jag anser att jag inte alls har mycket saker, men när det ska packas så - ja. Men men kläderna är viktigast at this point! :)


Har varit till Hemköp igen. Köpte mjölk! Har diskat min kaffekanna nu grundligt, så vågar mig på att göra kaffe igen! Ska bli underbaaaaaart. Jag saknert. Nackdel nummero 57 att vara ledig från skolan. Jag orkar inte göra kaffe. Och i skolan gör antingen Tom eller Spitface kaffe på morgonen så det bara är att ta sig. :) Och sen finns coffeehouse. ♥



Kommentarer
Namn: Anonym

Fin bloggen blev!

2008-11-16 @ 20:53:07
Namn: Micka

Spitface :P

2008-11-16 @ 23:29:30

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test