50 saker om mig, som du antingen redan visste.. eller inte visste.

Här kommer femtio mer eller mindre onödiga fakta om mig. Men har man mycket fritid så har man.
Vad visste du, och vad visste du inte? :P

1. Jag sover alldeles för dåligt.
2. Jag gråter till allt! Även om jag är glad, arg, rädd, ledsen, trött.
3. Nån gång ska jag bo på en vingård!
4. Edward Cullen är min drömman(?)..
5. Men jag kommer alltid vara hemligt (!!) kär i Pete Doherty.
6. Jag drömmer om ett hus på Marstrand.
7. Jag tycker det är svårt att äta när folk ser på.
8. Jag hatar att köpa byxor
9. Mitt självförtroende är inte det bästa
10. Men jag spelar att ha det ibland.
11 Hade jag mer pengar skulle jag skänka ännu mera pengar till Unicef och skaffa fadderbarn.
12. Jag blir äckligt nervös av att stå längst fram i klassrummet och prata inför folk.
13. Jag har haft läskiga tvångstankar när jag sovit i mitt rum i Torsby..
14. .. men med många sömnlösa nätter har jag lyckats komma över dem. De flesta iaf.
15. Jag har aldrig flugit.
16. Ett interrail-kort skulle göra mig aslyckig!
17. Jag är och kommer alltid förbli Harry Potter-nörd.
18. Mina ögon är extremt närsynta.
19. Sunes jul är svinbra!
20. När jag var liten stog mina framtänder rakt ut.
21. Jag är för dålig för att kasta sten.
22. Jag är livrädd för att bli gammal! Helst seriöst. Får panik när jag tänker på det.
23. Vore jag Amerikans medborgare skulle jag röstat på Obama.
24. Vänner är den bästa TV-seren ever!
25. Jag är rädd för att fastna på ett och samma ställe i livet.
26. Och vill därför inte ha ett fast jobb. Än.
27. Jag är rädd för spöken.
28. Och är övertygad om att det finns spöken. Eller andar.. Inte vita lakan med kedjor.
29. Jag är barnslig.
30. Jag önskar jag sett mer av världen.
31. Jag kan absolut tänka mig att adoptera, och har faktiskt planer på det nån gång i framtiden.
32. Jag drömmer om att bli en rockstar.
33. Jag har haft problem med maten
34. och spytt upp det jag ätit. Men det är.. över nu.
35. Men tänker aldrig mer äta vissa saker pga det.
36. Jag skulle aldrig tänka mig bära äkta päls!
37. Att vara på konsert är det absolut bästa jag vet! Jag är lyckligast då!
38. Och att se hide live är drömmer som aldrig kommer slå in.
39. Jag önskar jag hade nånting jag var riktigt bra på..
40. .. som kunde göra mina föräldrar stolta.
41. Jag mår bra!
42. Men mitt studentår var det värsta året i mitt liv. Jag mådde helvete, rent ut sagt.
43. Johnny Depp är världens snyggaste skådis enligt mig.
44. Jag önskar jag vore mer ekonomisk.
45. Jag kan vara väldigt impulsiv.
46. Jag är väldigt lättskrämd.
47. Jag vill tatuera mig, nu nu nu!
48. Jag skrattar alldeles för mycket. Även i riktigt allvarliga situationer.
49. Jag byter hårfärg onödigt ofta.
50. Jag vill festa.

Kommentarer
Namn: Memmie

48. Jag skrattar alldeles för mycket. Även i riktigt allvarliga situationer.



Haha ligger det i släkten att alltid säga fel saker typ som att skämta, eller skratta i fel tillfällen?

XD

2008-11-30 @ 19:53:20
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test