Vill göra om mitt rum!

Håller på och gör om i rummet nu! Har tagit ut ena sängen (haft två) och fått en soffa dit istället! Men den ska målas om, antingen i vitt eller svart, kan inte bestämma mig. Och när jag väl börjat med det finns det hur mycket som helst jag vill göra om och fixa med! Självklart blir det en lista. x)

- Måla om soffan som sagt.
- Måla om det lilla vit/blåa bordet som dvd'n står på. Färgen är helt utsliten, och det sitter simba-klistermärken på lådan.    Den ska målas vit!  Och lådan blir nog svart.
- Måla om de röda små vägghyllorna svarta.
- Göra klart J.Dean pusslet och få upp det på vägen.
- Kasta ut datorn (helst genom fönstret)! Ska senare skaffa mig en egen laptop istället. :) Mycket händigare.
- Och med datorn ryker hörnskrivbordet! Då får jag plats...
- ... att ta in fotöljen och bordet som följde med soffan. :)
- Måla soffbordet. Har inte bestämt färg än, men behövs målas om iallafall! Eventuellt blir det nån bild/målning på det. :)
- Måla ramarna och sätta upp ramar med snygga fotografier!

Mjaaa, det här kommer nog ta evigheter. Hinner säkert flytta härifrån innan / precis efter jag fått i ordning det. x) Brukar vara så?

Nu blir det Desperate Hosuewives!

Kommentarer
Namn: Karin

Det där rummet bodde jag inneboende i i en månad i vintras när jag först flyttade till Kalmar.. så har ingen aning:) MEN rätt säker på att sånt går att köpa på IKEA, kika där!

2008-05-04 @ 15:58:43
Din blogg/Hemsida: http://karinolofsson.se

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test