Trevligt trevligt. Igår.

Ganska många koppar kaffe och n u ä r j a g p i g g ! Eller tjaa, så pigg det går att bli idag? Ångesten har gett med sig lite iallafall. x) HAHA. Men åh. Jag gjorde inget dumt, vill bara be vissa om ursäkt för att jag pladdrar så mycket och blir ganska .... pladdrig ja, när jag dricker. x)
Men jag hade jättetrevligt iallafall! (Brukar inte använda mig av ordet 'trevligt' , men det var ... trevligt!)
Började kvällen med att spela vollyboll här i Rådom. Det var grymt skoj! Men man blev ganska så grusig och helt grå. Tror vi spelade i ungefär två timmar. Är helt öm på insidan armarna nu, är inte så bra på att träffa bollen riktigt som man ska.
Sen gick vi hem och duschade, drack lite och gjorde i ordning oss. Åkte hem till Ulf där vi var ett tag. Spelade guitar hero osv.
Och vidare till faktoriet! Minns faktiskt inte om det var mycket folk när vi kom, men det blev mer sen om inte annat! Och det var kul, alltid roligt med mycket folk. :) Träffade jättetrevligt folk, kan säga att det inte finns gott om det här? ;) De var jätteroliga att prata med och så.
När det stängde gick vi upp till torget och kollade lite. När de åkte hem ringde jag också efter skjuts, så mamma kom och hämtade mig. Var rätt f u l l när jag la mig, och var fortfarande det när jag vaknade i morse. Munnen gick som vanligt och gick inte att stoppa, och jag snubblade runt på allt. Men nu har motoriken börjat bli normal igen. Funderar på att gå en lång promenad. Ska försöka på med mig Emelie, men oddsen är nog inte så stora.

Ha det bra, folks! ♥

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test