Tisdag!

Hej!
Hann inte blogga igår när jag kom hem, bloggen bara krånglade och det gick inte att logga in. Sen orkade jag inte töla och vänta på att det skulle funka heller. x)
Vi var i karlstad igår, ja. Fann inte så mycket. Eller inte det jag skulle ha iallafall! Skulle haft byxor och en vårjacka men icke. Köpte däremot en ny telefon till rummet, gardiner (usch, vuxenpoäng?), t-shirts/toppas, ramar osv. Men det var kul! Eller ja, så kul som det kan bli med bara vi tjejer. Tjaffs så fort man lämnat bilen typ. Men men man är van och klarar av det. ;)

Igår när jag kom hem kände jag kreativiteten flöda! HAHA. Men fick lust att göra om precis allt i rummet, och planerade massor! Men så var det sent så kunde inte börja med det mitt i natten, så tänkte göra det idag.. Och, ja?
Hoppas jag finner min kreativitet igen. xP

Nu ska jag kolla TV.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test