Ohayo.

Morr'n morr'n! Sovit gott?
Inte jag, tror det spökar i mitt rum om nätterna. Knäpper och knákar och prasslar överallt. Hjälp.
Today's friday! Och vad har jag planerat? Jag ska sitta framför datorn och kolla maaaaaassa Youtube-klipp med .... X .... Och kolla igenom båda dvd-liven med dem också! Sen ska jag gråta, sörja, gråta, kasta blommor osv.... Eller inte.

- Jag ska börja med att hoppa i duschen.
- Jag ska till brorsan och hjälpa till i deras 'trädgård'.
- Sola solarium så mina vita ben får lite färg.
- Fortsätta måla på min bild.
- Jogga en sväng. (ska ju springa vårruset och knappt två veckor, går så segt att jag springer baklänges....).
- Städa rummet.
- Och som sagt innan, kolla lite youtube, dvd och minnas hide.
- Och allmänt uppdatera mig i musikvärlden.

Inte världens mest intressanta dag kanske.

Kommentarer
Namn: Joje.

hide

R.I.P

2008-05-02 @ 16:04:30

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test