Nu blir det förfest!

Nuu blir det förfest här hemma! Med min själv. ;/ Inne på cider nr 3 nu, så börjar komma i skön stämning. :), Ska väl till Erik sen, tror jag? Men har inte ens duschat ännu. Ska dansa lite till hide sen.  x) ♥ Jag älskar verkligen hans verk, hans musik. Och jag har fortfarande svårt att fatta varför någonting så ... bra... skulle försvinna så fort?? Det är orättvist! Faktiskt.
Nej, nu blir det musik.
Ha en bra (regnig?) lördagskväll allihop!



Idag lyssnar vi på: hide - drink or die
BIG TIME

Kommentarer
Namn: victoria

hrrm.. tillåt mig skriva AVUNDSJUK.. du har varit nära MIKU.. OCH KANON.. OCH TAKUYA.. fusk. hrm, ja. haha XDfast jag klarar mig nog. du ar the limited edition av den skivan va? har du sett den dokumentären? den är så gullig, även fast jag typ inte fattar något av vad de säger ;D



åh, okej. och jodå.. klart jag vågar mig ut. annars svälter jag ihjäl.. jag bara tänkte mest, jag hoppas någon vill bli vän med mig, och vara social mot mig. det är det jag är mest rädd för >< (jag är en konstig person, du é varnad.)

och jo, tänk liksom när jag tänker, JO, jag är i japan nu, verkligen.. det kommer vara en magisk känsla.. herregud. ch det är bara 9 dagar kvar, helt sjukt :O



och HERREGUD, SNÖ.. fy vad läskigt. det varflera månader sedan jag såg snö här nere.

2008-05-17 @ 21:53:21
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test