Mornin'!

God morgon!
Right now sitter jag och letar hotell. I Nyköping.
Ska ju dit den sjunde juni på intervju/dagsaktivitet. Typ. Och jag är hur nervös som helst just nu! Usch.
För det första att jag ska prata inför massa (?!) folk och berätta om mig själv. Har inte pratat på det sättet inför stor grupp sen skolan. Och sen att berätta om mig - jobbigt. För det andra. Jag har inte mycket erfarenhet inom den 'branchen' eller vad man ska säga, så jag måste verka intressant och bli ihågkommen, typ. Och sen göra riktigt bra ifrån mig på gruppuppgiften vi kommer få! HAHA. Låter sjukt, I know. Men så är läget? Och för det tredje. Jag får förmodligen åka ensam. Har aldrig varit i Nyköping, men just resan och att vara där ensam stör mig inte. Men just det innan, om jag går runt och mår illa av nervositet eller att jag inte ska hitta eller så i tid. Jag har ingen att avreagera mig på, eller be om tröst. x) Och ingen att prata med det om, haha. Men men, det ska nog gå bra! Om inte annat är det väl bra att klara sig sälv? För psyket. Efteråt. x)
Men.. sägs det inte vara bra att vara nervös?
BAH. Jag måste in. Det är ju verkligen det jag vill syssla med i framtiden! Det är ju det jag är intresserad av! Och jag ser fram emot intervju-dagen så jag kan göra mitt bästa. För jag kan inte göra mer än mitt allra bästa, eller hur?
Dammit. Det värsta är att jag inte har någon plan B den här gången. Om det skiter sig. No plan B, OMG. lol.
Äsch, det här kommer fixa sig! :)

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test