JEEEZ.

Jeeeez! Jag tror jag svimmar snart! Är hur trött som helst.
Sov precis hela natten inatt, vaknade inte ens när Emelie gick upp till skolan även om hon sov i soffan i mitt rum, typ knappt en meter ifrån. x)
Vaknade vid nio - åt frukost. Sen kom Theréz helt plötsligt! Skulle till henne och Richard idag och hjälpa till att göra iordning deras trädgård.
Så jag fick skynda mig att grundmåla soffan! Hur trött som helst. x) Sen åkte vi till Torsby, och jag gick av i centrum och solade solarium. Sen gick jag upp till de andra. Kom dit kanske strax efter elva? Sen jobbade vi i deras trädgård till kvart över ett, sen bjöd Theréz mormor på mat :)
Sen åkte vi tillbaka till de och fortsatte röja.
Nu är vi hemma! Och jag somnar snart! Tänkte hinna gå på promenad men vettefan om jag orkar. En kortis kanske!

Förlåt för flummit inlägg, men jag oooorkaaar intttttee ansträängaa miiiig.


Kommentarer
Namn: Erika

Ja, den gammla var lätt bättre, den gammla var också lättare typ ;) Fin blogg förresten :D

2008-05-06 @ 19:01:39
Din blogg/Hemsida: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test