I'm alive! Almost....

Hejsan.
Allt bra? HAH. Dum fråga. Ingen som svarar på den ändå. Gick upp efter tolv någon gång idag. Hade gärna legat kvar hela dagen och ruttnat bort. Men så blev det såklart inte. Får ta igen det imorgon. Inte bakis idag heller. Så kombinationen av xider, likör (passoa) och kolsyrat vin är perfekt! Dock finns det annat som inte är bra. Och stackars Frida igår, hon var jättedålig. Satt inne på toaletten och spydde i en papperskorg. Yummi. Hoppas hon blev bättre sen iallafall.
Jag åkte hem rätt tidigt! Runt ett tror jag? Om jag ens var kvar så länge. Jag orkade inte. Jobbigare och jobbigare att vara social mot folk när man bara ... vill bort..? Men jag anstränger mig! Ibland.

Nu ska jag leta kakor, och lyssna sönder mina högtalare på X Japan. Rose of Pain.

Ett livstecken fick ni. Jag lever! Lite iallafall.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test