Friday.

Morning!
Sitter på biblioteket igen. Förvånad? Nej, tänkte väl det. Snart ska jag jobba! Börjar nio så.. ah,går härifrån sen. Men brukar alltid gå för tidigt så får gå jättasakta sista biten för att inte komma alltför tidigt. x) Även om jag inte tror det skulle göra något.
Eller så går jag senare och blir superstressad och tror inte jag ska hinna, så springer nästan sista biten. Typ.



Idag hoppas jag mina böcker kommer på posten! Death Note. x) Jag längtar fan, haha. Men de är så bra. :) Tänkte beställa den andra filmen också, eftersom jag bara sett den första. Men får vänta till näta månad (A). Har redan gjort av med mer pengar än vad jag egentligen har nu. x) Inte bra.
MEN! Mamma kom på igår att hon är skyldig mig 99 kronor. Och så kom jag på i morse att ( ... tadaa!!.. ) hon är skyldig mig 1390 kronor till! :D Am I rich or what?!

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test