Pissed off!

this day sucks!!
Big time....

Nåväl (xD), den började bra, framtill klockan 08.15 när jag cyklade hemifrån. Idag gick det h u r s e g t s o m h e l s t ! ! Not fun. Kom till jobbet helt svettig och förjävlig, men men, det gick bra. Jobbet funkade idag bra som vanligt. Var lite halvsegt och dåligt med folk, men det funkar. :)
Sen blev allt piss. Slutade fem idag så jag skulle passa på och fixa lite grejer!
- Hål i öronen
- ID-korts kort
- Frisörtid
Gick till fotografen först, men nehej, "Är på fotografering, återkom imorgon!". fuck 1.
Sen skulle jag gå till La Rose och ta hål i öronen. Hon som gör't var inte där. fuck 2.
Då skyndade jag mig till frisören i stället, som uppenbarligen stänger klockan fyra! fuck 3.
GAAH! Pissed pissed pissed. Gick in på konsum och tröstköpte jordgubbar och tuggummi.
Sen var det bara att sätta sig på cykeln och trampa. Motvind of course! Trögt.
Och självklart när jag kom till bron där det blåser mest - så lossnar cykelkedjan!! Höll på att flyga av cykeln när den lossnade. x) Bara att gå in till någon infart, snurra runt cykeln och kleta med oljan. x) Men jag fixa't!
Kom hem, arg, grinig och trött. Ingen mat. dammit.
Dessutom stinker jag svett.

Tvungen att klaga av avreagera mig lite.
Ska spela the sims och lugna mig, right?


Troligen dör min gubbe också.

Kommentarer
Namn: http://TUMADRE.blogg.se

Noup, de är inte döpta. Jag vill att de konfirmerar sig och döps i samband med det. Deras namn är bara registrerade hos skatteverket, inte mer än så :)

2008-06-25 @ 21:11:10
Din blogg/Hemsida: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test