Trött som busen. x)

GAAH. Jag är trött. Vill ligga hemma och sova! I solen! Kritvit är jag, inte hunnit sola på flera veckor! Och trött är jag. För varmt för att kunna sova om nätterna/tidigttiiiidigt på morgonen. Jag vill bara klaga just nu, märks, right? Bläh. Och imorrn åker jag till Nyköping, sitter på en buss/tåg hela dagen, nada sol där. Dessutom i trång kupé så vågar inte sova när folk kollar på mig.
Sen blir jag ihjälstressad hemma! Har inte förberett mitt 'tal', inte packat, inte kollat recept. Inte hunnit ringa Hans, inte kopierat betygen, inte tagit nytt kort till mitt ID-kort som går ut till veckan, inte betalat fakturor.
Aah, och rummet som jag pysslar i? Mjaa, det går att ligga i sängen. Mer än så går det inte att röra sig därinne. Har plockat ner allt från väggarna, slitit ut kläder ur garderoben, kastat de på soffan osv.... Så allt ligger överallt och inget där det ska. Och det stressar mig inte lite heller?! Jag hinner inte göra klart. Och så..... eller ja.. BLÄÄH. Bäst att sluta nu.
Klagomuren.

Slå mig.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test