Snacka om att sova bort dagen.

Hejsan!
Idag vaknade jag inte förän halv ett! Av att mamma skickades sms, precis samtidigt som Emelie kom hem från sina kompisar. x) Jag avskyr att sova så länge! Tycker det är grymt skönt, men får sån ångest över att jag sovit bort halva dagen.

Nu har vi varit och handlat. Gick på exakt 150 kr. Tufft, eller inte. ska laga mat snart, men Emelie är så äckligt seg på vad det nu är hon pysslar med. Skulle laga kotlett och tog mig en titt på den. Men det är bara en stor köttklump?! Och stenhård/djupfryst. Och så slog det mig att jag inte har en jävla aning om hur man lagar kotlett! Tro mig, det är sant när jag säger att jag knappt kan koka potatis. Så får se hur det här kommer gå.

Wish me luck?

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test