Sendrag är not fun.

Morning, people!

GAH. Blev sent igår. Somnade inte förän runt tre tror jag, och skulle upp halv nio idag. Men det gick bra! Känner mig inte ens trött. Bara lite allmänt seg. (Har nyss bryggt kaffe, men det smakar piss.....? Jag var inte särskilt bra på det där..).
Hade lagt mig igår när Emelie kom hem, men sen gick det inte att somna om när jag vaknade. Så vi satt uppe typ och pratade och så. Hon var inte så jäkla glad om man säger så. Jobbigt att sluta skolan/nian, när alla ens vänner drar åt olika håll. Usch. Men försökte trösta henne med att de visst kommer träffas igen! - kanske inte lika ofta, men det kommer hända iallafall. :) It's not the end, liksom.

Jag vaknade förresten av sendrag i vaden idag! F**n vad ont det gör egentligen! Det sjuka är att innan vi somnade igår, pratade vi om hur ont det gör. x) Så väcktes jag av det :P Weird.
Idag börjar jag jobba tolv. Slutar sex.
Men troligen blir det inte alls mycket folk i butiken idag. Det är ju studenten, så de flesta kommer stå utanför och titta på vagnarna/flaken osv. Och jag kommer hänga i fönstren!!
So, you now where to find me.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test