Imorrn bär det av.

Ska sova nu snart. För ska upp tiiidigt imorrn. xP Åker hemifrån ungefär kvart över fem på morgonen. Not fun. x) Men men, det kommer bli så bra! Sover på tåget / bussen sen så det jämnar ut sig.
Blir nog dock ganska knapert med sömn imorgon natt. Tänkte ju åka till kön mitt i natten / på morgonen, eftersom man egentligen inte får köa där... Fjantigt. Men det blir nog bra ändå. :)

Och på tisdag blir det Miyavi!! Mhmm, jag vet sorry att jag tjatar om det hela tiden, men jag längtar! :D Ska bli så kul! Och han är ju så braaa.  Miyavi and the kabuki boys. x) Mums.

Sova var det ja. Hoppas ni har det bra! I know I will.



Det är ju inte så att han är lite skillad heller.

Kommentarer
Namn: victoria

svar: ååååh, jag blir så glad när du säger så, att jag fått dig att lyssna på massa nya band :* iiih, det var så lite så! och rocka järnet nu, på miyavi, okeeeeej? ^^

2008-06-30 @ 21:03:42
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test