God morgon!

Hejsan!
Hemma! BAH. Inte hunnit skriva....
I helgen var jag ju i Nyköping på skolintervju. Zwei. Först för musik och event, sedan på bar & Management. Innan visste jag inte riktigt vad jag helst ville, när folk frågade vilken jag helst önskade jag kom in på. Men efter de här dagarna kändes bar&management mycket bättre. Det kändes inte lika ... stelt? or whatever. Kändes bättre iaf. :) Sen att musik och event dagen gick åt helvete för min del kanske bidrar till det. x)
Anyway, jag hade en grymt kul helg iallafall med massa nytt folk och miljöer.
I söndags kväll gick jag ner till hamnen och kollade. Gissa vem som fastnade där i flera timmar? Det var grymt fint där! Hur mysigt som helst! Gick ut på piren, men den verkade aldrig ta slut. x) Stannade där ett bra tag, tog lite foton osv. Får se om jag lägger in på den här datan idag så får ni se. :)

Hemma var det, ja. Kom hem sent i måndagskväll. Tåget var äckligt försenat och man blev arg, irriterad och trött. x) Kom hem och sooov. Igår 'flyttade' jag och Emelie in i brorsans lägenhet för två veckor, medans de är i Florida. Ska vara 'mössvakt'. x) Passa mössen och lägenheten osv. Sen ligger det nära till allt, wich is great!

Wops! Jobbet ringde. Lär dra. hej!

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test