Tisdag = Midsomer Murder!

Hej!
Oj, vad trött jag är! Känns som om energin bara sugits ur mig!
Sitter och kollar på allsång på skansen, inte sådär jättekul precis. Men... jag väntar på att Midsomer Murders ska börja! Veckans höjdpunkt? xP Haha, kanske inte. Men det är så grymt bra! Fick mamma till att köpa nötter till mig idag också, så jag kan tugga på under tiden. x) Nyttigt med nötter? Mycket kalorier, men bra fett iallafall!

Nej, nu ska jag nog göra en kopp te! Köpte nytt idag, Tahiti, heter det. Har för mig jag drack det hemma hos Richard och Theréz en gång, och då gillade jag det. Dessutom sa hon i kassan att det var gott.....

HA det BrA.

Kommentarer
Namn: victoria

svar:

(ang, brevet.. han skrev inget särskilt.. kanske inte öppnat det än, jag vet inte ><, skrev bara på japanska och hade den bilden i sin blogg)



ja, herregud. tnk om det INTE vore LM.C .. det vore ju, helt sjukt konstigt. eller vad säger du?

jaja, om det inte är dem (vilket vore en omöjlighet) så bara MÅSTE jag se dem i frankrike. LM.C liksom, gaah. dt är ett måste O_O



ja, jag vet inte. alla känslor bore välla upp .. om manskulle se X JAPAN, antar jag. eller, ja.. man vet ju inte riktigt förren man står där.. ellerhur?

2008-07-16 @ 14:19:00
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test